Kan ik mijn theorie examen annuleren?

Stel dat ik mijn theorie examen voor mijn autorijbewijs wil annuleren kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
2.8K

Antwoorden (1)

Annuleren van een CCV-examen
Het kan voorkomen dat u een examen moet annuleren. Als u een examen heeft aangevraagd via een opleider, adviseren wij u dit via de opleider te annuleren.

Wanneer is annuleren door particulieren mogelijk?
Praktijkexamens en mondelinge examens kunnen tot drie weken voor de examendatum geannuleerd worden.
Schriftelijke examens en computerexamens kunnen tot acht dagen voor de examendatum geannuleerd worden.
Wat gebeurt er met het examengeld?
Bij een annulering kunt u het examengeld kosteloos laten doorschuiven naar een volgend examen of u kunt er voor kiezen om het examengeld terug te laten storten op uw rekening (met inhouding van administratiekosten).
Let er wel op dat uw annuleringsverzoek op tijd bij CCV is. Alleen dan is terugbetalen of doorschuiven mogelijk.
Hoe kan ik annuleren?
Als u zich rechtstreeks bij CCV heeft aangemeld voor het examen, kunt u (mits tijdig aangegeven) zonder opgave van reden uw examen annuleren. In dit geval stuurt u de volgende gegevens aan CCV:

uw achternaam (voor gehuwde vrouwen alleen meisjesnaam)
uw voorletters
uw BSN- of kandidaatsnummer
uw adres
uw geboortedatum
soort examen (s)
examendatum / data
of u het examengeld wil doorschuiven of terug laten betalen
bank-/gironummer + ten name van
U kunt dit sturen aan CCV, Postbus 1810, 2280 DV RIJSWIJK, faxen 088 227 55 99 of mailen aan CCV.